26 august 2011: Trecut vs. Prezent

    Image

    El? Doua litere, un cuvant pentru restu’, totul pentru mine . De ce el si  nu altul? Pentru ca el ma intelege, ma accepta,ma iubeste si ma face fericita. Pentru ca el ma scoate din orice stare si stie sa ma traga de mana atunci cand cad, sa-mi atraga atentia printr-un sarut, sa-mi spuna totul printr-o singura privire .

    Ti-am spus cat de mult te iubesc? Poate ca nu. Poate ca uneori sunt distanta, aroganta, ironica  si rea. Dar tu ma accepti asa , accepti copilul din mine care vrea mereu sa aiba dreptate si are nevoie constant sa fie tinut in brate si  sa simta alta inima batand langa a lui.

    Ce insemni tu pentru mine ? Momentan totul. Insemni cer, apa, pamant, stele, aer. De ce ? Pentru ca pur: si simplu. Nu sunt poeta sau compozitoare ..eu sunt doar un suflet ratacit. 

    EL…Pentru ca totul s-a petrecut pe neasteptate ..cand da, erau stele… Ma uitam la ele cand mi-a sunat telefonul si m-ai chemat.. Fara nici o ezitare am venit fara sa stiu ce o sa se intample. M-ai vazut…te-am vazut ..ne-am inteles numai din priviri. M-am suparat ca de obicei si m-ai sarutat. Suna a ceva rupt dintr-un basm nu?

    Cum a evoluat totul?… Nici o clipa nu ma gandeam ca o sa fim  impreuna si atat de apropiati . Te vedeam altfel , inca o data mi-am dat seama ca aparentele inseala. La inceput nu stiam ca o sa te iubesc …dar te iubesc ! De ce ? Pentru ca esti baiatul de  care aveam nevoie…care stie  sa fie copil cu mine cand sunt si eu copil, care stie sa ma certe, sa ma ajute si sa ma iubeasca neconditionat.

    Prin ce m-ai cucerit? Printr-un singur sarut si un zambet. De ce  sarutul tau? Pentru ca esti singurul baiat care ma saruta in felul in care visam de cand eram mica. Pentru ca esti singurul baiat care pirntr-un sarut ma face sa simt ca toate visele se indeplinesc. Pentru ca imi vorbesti bland si orice cuvant de-al tau il inteleg altfel. Esti ca o poezie pentru mine . Te recitesc mereu si nu ma satur de tine. Pentru ca esti cel mai frumos anotimp din sufletul meu! Daca nu-ti spun zilnic cat de mult te iubesc , atunci reciteste asta.

19 februarie 2014

Sau mai bine nu mai reciti, acum ne-am pierdut. Nici nu stiu daca vreau sa ne mai regasim. Ai fost ceva special pentru mine. Nici macar nu vreau sa citesti asta, pentru ca m-as dezgoli pe vechea eu, de acum 3 ani care s-a schimbat enorm pana in prezent, pentru ca asta inseamna viata: o continua schimbare, experiente care te marcheaza, cumpane care te pun sa iei anumite decizii care sunt iremediabile. Nu cred ca te mai vrea. Nu. Astept urmatoarea cumpana. M-ai ranit prea mult.

Leave a Reply

